Přidat odpověď
Pokud má, jak píšeš nějakou zátěž -dys,může ji to ovlivňovat i psychicky.Ze začátku je učení lehké,nyní už je to pro prvňáky větší zátěž a koncem května jsou unavení.Možná z malé části si mohla učitelka na dceru zasednout,dcera to vycítí a stávkuje...může být plno příčin.Proto se ji mohlo učení znechutit..
Má dcera v 1.třídě si dělá většinu úkolů sama,hrozně ji chválím ..jak je šikovná...vyloženě ji dělá radost,že to udělá sama a pak se mi jde pochlubit,že to zvládla...těžší a nové učivo samozřejmě děláme spolu.
Podle mého to vše nemusí pramenit jen z lajdáctví tvé dcery...
Může to být i tvrdohlavostí,prostě,když ji něco nebaví - nespolupracuje..to píšu ze své zkušenosti.Dcera učivu rozumí,zvládá,ale když ji něco nebaví - napíše do sešitu 3 příklady správně a potom nějaké nesmysly..jenže mají menší počet žáků ve třídě a po vymazání učitelkou si to dcera opraví - nemá hned pětku..
Předchozí