Přidat odpověď
Maximin, já bych zkusila nejprve zjistit, co si o tom myslí ona - něco se stalo, nějak jsi reagovala. Ať ti popíše, co se stalo (její úhel vnímání), co jsi udělala (taky její úhel vnímání), proč jsi tak reagovala, jestli se jí to líbilo, co bys musela udělat, aby byla spokojená, co ona by musela udělat, aby doma nebylo dusno, atd. A protože taky mám ráda to psaní, tak bych závěrem společně s ní zkusila vytvořit a sepsat nějakou vaši "smlouvu" nebo pravidlo, které budete mít obě na očích, a kde budou uvedeny i důsledky vyplývající z porušení dohody (pro příště), které si odsouhlasíte obě dvě. Jenom nevím, jak moc je schopná ocenit takovou "rovnoprávnost", v tom jsou děti hodně různé. Některé to vnímají jako důvěru, kterou nechtějí porušit, jiné si oddechnou, že to pro tentokrát tak dobře dopadlo.
Předchozí