Přidat odpověď
jenže ono to musí to děcko naplňovat, bavit, a když si někdo v první třídě čte knížky pro desetiletý a počítá s procenty a zlomky, tak je mu málo platný, že senaučí hrát i na nástroj nebo malovat nebo hrát florbal, on si ani tam nemá s kým povídat po svým, navíc je ten kroužek třeba hodinu nebo dvě za týden, ale v té škole je denně půl dne a nevidí v tom smysl
tady už ani kroužek nepomůže
(mimochodem taky jsme to tak zkusili, nástroj, výtvarka, angličtina, sport, denně něco, výsledkem je to, že je děcko otrávený školou, odpoledne má aktivity, kvůli kterým nestíhá to, co by ho bavilo, takže třeba číst, studovat v mapách nebo stavět něco, a musí dělat úlohy, terý ho nebaví, jsou pořád stejný, takže nakonec ho přestane bavit kroužek, protože kvůli tomu nemá čas na to, co ho baví, pak mu dojde, že ho vlastně nebaví škola, a je to všechno špatně. Pomohla až změna školy.)
Předchozí