Míšo, kdybych to nezažila, tak bych tomu nevěřila, jsem v zásadě skeptik. Tady ta sociální stránka opravdu fungovala bezvadně. Ne, že by nebyly žádné problémy, ty samozřejmě byly, ale úspěšně se řešily, udělal se na ně čas. Zažila jsem to ale jen u jediné učitelky, dokázala zamezit i počínající šikaně. Jenže šlo o školu, kde byla velká podpora ředitele, kde se striktně nedodržoval rozvrh, nezvonilo, učitelka měla velkou volnost ve výuce, postupovala víc podle schopností dětí, než podle osnov (kupodivu byli vždy napřed), nebyla zatěžovaná byrokratickými nesmysly, jelikož na nich ani ředitel nebazíroval (a na to taky později doplatil).
Když to tak čtu, zní to jako pohádka.
Bohužel se špatným koncem. Učitelka "unikla" na mateřskou, byla úplně vyšťavená a ředitel byl odejit, protože nevyhovoval někomu nahoře.
Rozhodně ale souhlasím, že asistent v každé třídě by byl ideálním řešením.