Přidat odpověď
Mám dva e-shopy, oba s něčím, čeho "všude dost" není. Konkrétní nebudu.
Přesto je to boj, jsou časy lepší a horší, oba shopy jsou taky docela sezónně závislé (jeden prodává spíš přes léto a druhý spíš přes zimu). Ovšem taky svoje zboží prodávám do zahraničí a velkoobchodně, účastním se výstav a veletrhů, to jsou největší příjmy. Posílání balíčků po třech stovkách, co si lidi objednávají v e-shopu, moc lukrativní není.
E-shopů s věcmi, kterých je všude dost, jsou na netu tři prdele, a za sebe, ačkoli na netu nakupuju běžně, včetně velkých elektrospotřebičů, tak kosmetiku a hadry už nakupuju jenom v kamenných krámech.
Jo a pokud do toho půjdeš, počítej s tím, že začátky jsou sakra krušné.
Pokud chceš mít e-shop se zbožím, tak ho musíš mít nakoupené (což je podstatná počáteční investice!) a někde skladovat, protože předpokládám, že budeš nakupovat ve velkém ve velkoobchodech. Na dodací lhůtu "tři týdny" internetem zmlsaný zákazník dávno není zvědavý, zvlášť ne u věcí, u kterých ,když na to přijde, může zvednout zadnici a navštívit nejbližší nákupní centrum.
Jinak ty počáteční investice mohou být mnohem větší než jen hosting a platba nějakému ajťákovi za vyrobení e-shopu.
Předchozí