Přidat odpověď
withep,
v kamenných dobách počátků svého podnikání jsem se zamýšlela i nad obchodováním tímto směrem. Konkrétně jsem provedla hloubkovou sondu do zahraničních výrobců biooblečení, mnohé z nich jsem kontaktovala, protože jsem si přesně jako Ty říkala že to u nás ještě není.
Ale ty finanční náklady a počáteční investice zrovna v této oblasti jsou řádově podstatně vyšší než u jiných druhů zboží. U některých velkoobchodů s biooblečením byly třeba dané minimální objednávky v řádech tisíců liber (čili to je o naskladnění velkého množství oblečení a doufání že to lidi koupí), navíc nákupka toho oblečení byla vyšší než maloobchodní cena normálního ošacení u nás.
Jistě že lidi by rádi nosili oblečení z biobavlny, ale to množství zákazníků, kteří jsou ochotni utratit za (každé!) blbé tričko tisícovku je značně omezené.
To je podle mne důvod, proč je nabídka u nás tak limitovaná.
A ano, lidi u nás pořád koukají na ceny. To je jedna věc. A další věc je, že člověk (modelově mamina, že...), co chce začít s prodejem, nemá běžně v kapse pár set tisíc (protože to chce nebýt omezen jen na jednu kolekci, jednoho producenta) do začátků.
Předchozí