Upřímně polož si otázky, když chceš něco koupit na e-shopu, jak zboží hledáš? Jakým způsobem by mohli kupující najít zrovna Tvůj e-shop?
Za mě buď kliknu na nějakou reklamu (což stojí ranec) nebo dám slovo do vyhledávače (a umisťovat se na předních místech je taky placené). Takže je třeba počítat s tím, že budeš muset investovat do těchto věcí nebo jen čekat na to, jak si Tě někdo náhodou najde, pak třeba někomu doporučí.
Pak se samozřejmě připojuji k tomu, že bys měla mít nakoupeno na sklad, abys mohla do dvou/tří dnů po objednávce expedovat - kupující jsou skutečně dost zmlsaní.
Možná jsem jen dnes zbytečně negativní, ale denní chleba provozovatele e-shopu je navíc odpovídání na tisíce otázek od kupujících (tedy v době, kdy už o Tobě někdo ví) a objednávka z toho často není žádná nebo když příjde objednávka, tak si dobírku nakonec nikdo nevyzvedne a když vyzvedne, tak Ti jí vrátí do 14 dnů samozřejmě v potrhaném obalu atd.
Nechci Tě odrazovat (a chápu i nakupující, že chtějí mít vše, na co mají nárok), ale počítej s tím, že než prorazíš a peníze se Ti vrátí, tak to může trvat hodně dlouho.
Na druhou stranu odvážnému štěstí přeje - jen buď připravená na možné komplikace, ať nejsi při prvním neúspěchu zklamaná.
Držím palce!!!