Jenže tady šlo o něco jinýho než opisování. To jsem běžně nechávala. Naše učitelka byla zaměřená na vymýšlení dialogů. Něco se v hodině probralo a následně jsme měli na tu slovní zásobu a gramatiku vymyslet dialog. Bylo na to málo času. Když jsem to dělala s někým, kdo byl na tom o trochu hůř, nebyl to problém. Na tohle vymýšlení mám dobrou fantazii, takže jsem to vymyslela, napsala v bodech a bylo. Vždycky jsem dostávala (s partnerem) jedničky. Jenže tohle byl člověk, kterej propadal. Na střední škole neměl znalosti ze základky. Takže já to musela vymyslet, jemu napsat celé věty tak, jak se čtou (ne píšou) a to ještě aby nebyly dlouhé. Jenže když byl ten dialog moc krátký nebo v jednoduchých větách, dostali jsme trojku. Dva průměrný to v krátkém čase zvládli. Já s propadákem jsem to zvládnout nemohla.Nebyl čas na to, abych to vymyslela, jemu komplet napsala a sobě v bodech. A to se dělalo prakticky každou hodinu.
Dneska už jsem chytřejší. Dneska bych za tou účou šla a řekla jí, jak ta "spolupráce" vypadá, ať si uvědomí, že ty horší známky mám jen z dialogů ne z ničeho jinýho tak čím to asi bude. A že s ním teda sedět nechci. Jenže tenkrát by mi to přišlo jako žalování.