| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Pheobe ale s touto diagnozou by si to žádná PA nejspíše netroufla. Nedávat všechny PA do jednoho pytle stejně jako lékaře. Dle mého by Tě PA (aspoň ta s kterou jsem přišla do styku já, i když jsem doma nerodila, chodila jsem se s ní "radit" v těhotenství) poslala rodit do nemocnice.
Při druhém těhotenství jsem poslední hodinu před samotným "vypuzenm" šla třikrát na monitor. Mě už se kroutily palce u nohou, věděla jsem že jsem těsně před porodem, ale měla jsem tam hooodně mladou lékařku, které ta mašina vyplivla "dva kopečky" jak mi sdělila. A to není na porod, jděte se vyspat. A já po posledním monitoru jsem jí řekla že teda porodím tam na tom křesle, že už cítím že mám dítě "mezi nohama". No šla tudy starší lékařka, položila mě na lehátko hned vedle monitoru a houkla na kolegyni " vždyť je už zašlá branka, máme tak deset minut". No a taky hned jak mě sestry dovlekly na sál a já si lehla tak byla malá venku.
Takže pokud budu paušlaizovat - dr. jsou neschopní obejít se bez techniky, přes moje tvrzení že rodím, se váha dávala víc monitoru, který u mě prostě nefungoval tak jak měl.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde