Rovněž jsem rodila u Apolináře, bylo to před necelým rokem, a vybrala jsem si tuto porodnici zejména proto, že jsem cítila, že v případě jakýchkoliv komplikací bude o mimi i mě dobře postaráno. V ranném stadiu mého rizikového těhotenství jsem si poležela na oddělení gynekologie, na což nemám nejlepší vzpomínky, co se týče přístupu sester...ne všech, ale i jedna či dvě dokážou pobyt v nemocnici pěkně znepříjemnit. Za to přístup lékařů bych ohodnotila na jedničku. A to bylo pro mě prioritní, a proto jsem v péči lékařů u Apolináře zůstala až do konce těhotenství.
Den D, kdy se našemu děťátku zachtělo na svět, začal prasknutím plodové vody a tak jsme se rozjeli do porodnice. Vzhledem k tomu, že byla neděle a jediný volný lékař byl na sále kvůli císařskému řezu, čekala jsem na vyšetření 2 hodiny. Naštěstí mě nic nebolelo a porodní asistentky mi svojí vstříctností dobu do narození miminka zpříjemňovaly. Porod proběhl rychle a bez problémů, jen s malým nástřihem, který pan doktor dokonale zašil (to bylo z celého porodu - bez epidurálu, na jehož píchnutí ani nebyl čas - nejbolestivější). Celý team - porodní asistentky a pan doktor - mi úžasně pomáhali. Bylo na nich vidět, že je jejich práce baví. Ostatní porodní boxy byly prázdné a tak zřejmě měli čas a chuť se mi věnovat :o).