| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

No - zkušenosti pár let.

Mne vždycky lékař, který mi sdělil (v té době) "měřte se" ..... připadal jako naprostý kretén, protože jsem vždycky přistála s kalendářem teplot za pár měsíců zpátky.

U nás tohle období trvalo jen necelý rok, ale řešila jsem problém v prvním manželství, abych zjistila, že jen asi umělé- dárcovské.

Pak jiný muž, partner - a taky se nedařilo, ač děti měl a má.

Takže, když jsem konečně natrefila na lékaře, který pomohl... vstupní prohlídka, krevní odběry včetně zkoumání hormonálních hladin, podrobná diskuze o menstruačním kalendáři i o průběhu sexu (fakt)... A krom toho přesně - manželův spermiogram.

Absolvovala jsem laparoskopii a dva měsíce hormonální kůry (nevím už ... UTROGESTAN? NĚCO PODOBNÉHO - FAKT JSEM PITOMÁ NA JMÉNA A NÁZVY)... nedělalo mi to moc dobře, ani nám společně plánovaný sex, takže jsme se dohodli, že vysadím hormony, pojedeme na dovolenou, dostala jsem nabídku nové práce.. plat skoro dvojnásobný... HLAVNĚ KLÍÍÍD

A za dva měsíce jsem měla "fakt" žaludeční vředy, MS v mezích normy... (po mnoha dnech) a dovolenou mi nedoporučil lékař....

Těhotná 12 týdnů.

U lékaře nic nepříjemného, teorie některé se asi vyplácejí.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce