Přidat odpověď
Lucc - souhlasím s Pomlkou, zajděte se tam podívat. Jinak ty určitě sama cítíš, zda by to bylo to pravé ořechové. Ten systém je jiný a nahrává právě takovýmto dětem. S tím co jsi psala o diskuzi s učitelkou naprosto chápu - opravdu je to něco jiného než je na běžné ZŠ možné. Nám dcera chodí zatím do školky, říkala jsem si že pak půjde do klasické ZŠ. Ale čím je větší, začínáme také zvažovat Montessori. Dle mého na druhý stupeň se pak přizpůsobí, stejně jako se přizpůsobí děti které jdou např. na gymnázium. Já to vidím jako spíše výhodu v argumentaci, možnosti zkoušení opravdu řečeného, hledání si informací, prezentace projetků a tak. Větší a jiný zájem o vzdělání, které není zadupáno známkami, přizpůsobením se, zprůměrováním, soutěžením. Ale ne každému to prostě vyhovuje.
Předchozí