Přidat odpověď
magrato,
no a od rodinné výchovy se zase upouští. Učí se jen výchova k občanství a všechno je někde zabudováno. Něco v přírodopisu něco v té občance v rámci výchovy ke zdraví. Ono stojí za to si prohlédnout Rámcový vzdělávací program, ze kterého vychází jednotlivé školní zvdělávací programy každé školy.
Nepřijde mi adekvátní z vlastní zkušenosti vyvozovat obecné závěry. I učitelky, co vyfasují Rodinku jen na doplnění úvazku mohou dětem dát víc, než učitelky na RV aprobované, stejně tak někomu může být i aprobace na nic, když mu rodiče zakáží o sexu učit. Je to škola od školy a myslet si, že když to nefunguje na jedné, že je to tak na všech, mi přijde zcestné...
Další problém je v tom, že všechno, co se učí ve škole, je potřeba patřičně ignorovat. Někdo to má v sobě, někoho to naučí rodiče, ale je jen poměrně málo jedinců, kteří zaznamenají, co se jim ve škole říká, ukazuje, předkládá.
V tomhle mají ty jednotlivé přednášky přeci jen výhodu, děti bývají pozornější. Ovšem když je takových přednášek a vystoupení moc (z různýc předmětů), pozornost také silně polevuje a účinnost je menší.
Jinak filmů, debat, přednášek i informací v učebnicích je dost a dost.
Předchozí