Přidat odpověď
Liv
a) protože markety si dobu použitelnosti hlídají, takže toho, co zbývá přímo na pordejně je trochu
b) protože kdyby toho do těch zlevněných koutků dávali hodně, tak lidi by kupovali to a ne za běžnou cenu.
takže když se stnae, že mají na skladu např. paletu zboží, které už ví, že nestihnou prodat, tak ho raději dají pryč, než aby to dali lidem za míň, na to by si totiž lidi strašně rychle zvykli. U nás třeba jsou velké obchody, kde před zavírací dobou doprodávají pečivo za 1/2 cenu, jak chleba, rohlíky, tak i všechny bagety, koláče ... no a lidi už to mají zmáknuté a chodí tam stát houfy (fakt houfy) v době, kdy to zlevnění má přijít ( dělá to nap. Kaufland, Tesco)
přiznám se, že už jinak než večer pečivo nekupuju a kdyby takhle dávali do "levněného koutku" všechno, tak budu kupovat převážně to. A o to právě obchody nestojí
Předchozí