miro,
kdepak, žádné písemky
, já totiž pravidleně každé Vánoce marodím
. Během výuky na to nějak nebyl čas, ale jak přišlo pár dnů volna, horečka ke čtyřicítce a v krku knedlík...Možná to někdo zná, když je něco, co člověka nutí "přežít za každou cenu", tak jede, jako by neměl vypínač, zvládne všechno....a pak přijde uvolnění, konec strasu a člověk "shoří"....
Ale tohle už je (mou) povahou, tohle nemá každý učitel, i když o pár vím
.
Ale psala jsem i o tom, že vím, jaké je to mít stromek bez táty a ne jednou...prostě to tak je, že někdo v ten den slouží.
Také má otázka nezněla na srovnávání povolání, na srovnávíní plarů různých povolání, ale na to, na kolik si svého povolání a své osoby jako učitele cení učitelé...a pokud už se tedy chtěli přidat neučitelé (jsme v diskuzi pro učitele/učitelky), tak nakolik si jich cení ostatní.
Ale je to pořád o tomtéž a stejné jako v jakékoliv diskuzi. Učitelé mají prázdniny (a volné svátky), jejich další ocenění není třeba
.
Trochu (trochu víc) mě to mrzí, protože jsem nechtěla dotaz cílit jen k učitelům, aby přispěli i ti ostatní, a přitom jsem tu místo sebeoceňujících čísel, která jsem očekávala, četla jen "máte prázdniny", což jsem asi měla očekávat...
Ale pokud má učitel ve společnosti pouze hodnotu prázdnin, během kterých se může flákat, zatímco ostatní jen dřou, pak nechápu, proč je kvůli tomu potřeba studovat vysokou školu....to mi přijde jako sakra plýtvání prostředky z našich daní
.