Milá Nino,
promiňte mi prosím, ale z pohledu nezávislého pozorovatele vnímám Vaši reakci jako nepřiměřenou.Vy jste se nechala kritikou jednoduše vyprovokovat. Máte problém kritiku přijímat?Věřím, že jako sestra znáte základy mezilidské komunikace a asertivity. Proč to, co vytýkáte nespokojené ženě-pacientce s patřičnou noblesou nesdělíte si společně s kolegyněmi? To by bylo efektivní. Pokud ovšem nejste tzv.potrefenou .... Ne promiňte já se Vás nechci nijak dotknout, věřím,že si své zdravotnické povinnosti plníte svědomitě, to byste nevykonávala práci sestry, ale možná by Vám pomohlo si do nějaké nemocnice, kde nebudete mít známé si jít na týden lehnout pak budete schopná znovu pochopit, jak se nemocní cítí.
kritika je forma zpětné kontroly spokojenosti klientů. Berete pacienta jako klienta nebo partnera? Zamyslete se spíš, než nad nespokojenou duší matky nad tím, co se jí nelíbilo a jestli se s tím dá něco udělat. Vy jistě na něco vymyslíte. Člověk Vašich kvalit má jistě navíc!
Bylo to tvrdé, promiňte, ale nemoho jinak. Přeji Vám aby situace ve zdravotnicxtví byla pro sestry v budoucnu trochu veselejší, hodně zdraví a vězte, až přujdou pozitivní ohlasy a já věřím, že ano, na tenhle dopis si ani nevzpomenete.
Hezký den
Předchozí