Přidat odpověď
Máte prosím někdo radu??
Koupila jsem zboží přes internetový obchod, zboží jsem vrátila a chtěla je vyměnit za jiné (podmínky prodejce toto umožňovali, souhlasila jsem s poplatkem i s delší dodací lhůtou).
Do této doby obchod komunikoval. Zaslala jsem zboží dle instrukcí na uvedenou adresu to bylo koncem března. Třikrát jsem se informovala jak to vypadá s výměnou a nepřišla žádná odpověď. Zkusila jsem i telefonicky, kdy pán s kterým jsem hovořila vůbec nevěděl o co se jedná, slíbil že se ještě ten samý den ozve, ale nestalo se. Po určité době už jsem netrvala na výměně za každou cenu, nabídla jsem i možnost vrácení platby pokud mají s dodávkou problém, bez reakce. Doporučeným dopisem s dodejkou jsem odstoupila od kupní smlouvy, už je to přes měsíc a stále nic.
Obrátila jsem se na ČOI i živnostenský úřad, nemohou pomoci, ale doporučili obrátit se na soud, popřípadě využít mimosoudní řešení prostřednictvím mediátora (nemám zkušenost). Bohužel provozovnu a sídlo prodejce pro osobní návštěvu mám přes půl republiky.
Proto se zkouším obrátit na Vás s prosbou zda by někdo neměl jinou radu nebo osobní zkušenost, protože jsem v situaci, kdy více jak čtyři měsíce nemám ani zboží ani peníze, nejedná se o zanedbatelnou částku a nechci to tak nechat. Moc děkuji!
Předchozí