Přidat odpověď
Nám se to stalo:
s EONem - tvrdošíjně posílají faktury na adresu, kde žil můj muž v době, kdy s nimi uzavíral smlouvu; mnohokrát je osobně i písemně upozorňoval na změnu adresy, dodnes to nepochopili
s O2 - když jsem se stěhovala, požádala jsem o dočasné vypojení linky a oznámila změnu bydliště, neprovedli to a dál posílali faktury na původní tarif na místo původního bydliště, jednou za čas jsem tam dojela, vzala poštu, došla s ní na O2, vysvětlila, že už OPRAVDU bydlím jinde, požádala znovu o změnu adresy a o dočasné vypojení linky, odkývali, ale odmítli potvrdit převzetí mojí písemné žádosti, s tím, že to může dělat pouze centrála v Brně...cca po roce na mě poslali nějakou vymahačskou firmu, ale naštěstí jsem měla v ruce od O2 vyplněný nějaký formulář, kde byla uvedená moje nová adresa, takže jsme se pak nějak domluvili, ale pár tisíc mě to stálo
s pojišťovnou - to už jsem psala
a můj muž by si ještě určitě vzpomněl na další případy.
Předchozí