jj, dcera taky 6 let (ale do školy dnes už šla) když se má zabavit jen tak "zfleku" tak neví. Ale když jí ukážu co si může vystřihovat, co a jak nakreslit, co ze stavebnice postavit, tak se chytne a pak už si vymyslí i sama. Ale ten začátek prostě neví, nebo ji to nenapadne (nebo ji naopak napadají takové věci které odmítám ji nechat realizovat). U ní docela frčí puzzle, korálky-navlékání, právě to vystřihování (ať už věci k tomu určené z papírnictví, pexeso apod. nebo z letáků - tvoření koláží a vlastních výtvorů, není to teda žádná přesná práce
ale jí to takhle stačí). No a s tím kreslením - potřebuje nahodit motiv, takže jí třeba ukážu jak se kreslí hvězda a ona si to pak zkouší a pak třeba přejde sama k něčemu, nebo ráda obkresluje podle knížky - časopisu - když jsou obrázky jednoduché tak podle předlohy je docela schopná namalovat i novou věc. No a nebo jí dám "samostatný úkol" - pošlu s košem (a trnu aby ji neskříply těžké domovní dveře), tuhle došla i s bráchou poprvé sama pro housky do samošky za rohem... (šla jsem taky ven a hlídkovala jsem jak přejdou ulici). Jinak se ještě trochu líp sami zabaví v pokoji když jim pustím třeba CD s písničkami nebo povídáním pohádky, u toho si hraje s hračkama a poslouchá.