Tak hlásím také první konflikt. Akorát, že s Klárkou .. obávám se, že moje nervová soustava není stavěná na její studia. A asi jsem si zavřela dveře k tomu, aby mi něco říkala. Přišla mi ukázat, co dělali ve škole. Přinesla blok a tužku a ukázala, že dělali takové ležaté osmičky od sebe (jako že ocas draka, bo co) a že jí to nešlo. Tak jsem jí vedla ruku a napovídala, co a jak .. pak jsem ulevovala, že to zvládne sama .. a jakmile jsem se jí nedotýkala, tak dělala blbiny, i když jsem ji napovídala ... normálně jsem "vycákla", protože to prostě dělá schválně ... asi mi šibne, než to moje dítě vystuduje. A mastil?? To je taky. Jeden obrázek vybarví fixou, voskovkami i propiskou a pastelkami najednou .. Co jí nebaví, stojí za starou bačkoru :(.
A Radko?? Přemýšlím nad těmi odměnami .. asi to má být motivační záležitost. Myslím, že to asi na dost dětí funguje, a proto to existuje. Ale na druhou stranu .. nevím, co děti, co jsou pomalejší a nikdy nic nedostanou ... asi je to přestane bavit.
Ufff ... to jsem se rozepsala, co?