Přidat odpověď
Tý jo, koukám, že problémy na všech frontách. Miška dělá úkoly hned jak dojdem dom a dají si šicí něco k jídlu - takže tak o pátý začíná. Zatím jsou to docela rychlovky. Ale králící vyháním si hrát - což je docela prudí, i když se snaží mě moc neotravovat.
Jinak u Mišky přímo nesedím, tak nějak "šukám po světnici", ale jsem tam poblíž a jen pro ní - když zavolá, jsem hned u ní.
Ale troufám si říc, že ona je svědomitá, že není co řešit. Dneska šla sama do družiny (teda od parkoviště) - a já vezla prcky do školky. Počítám, že příští tejden už jí nechám chodit i samotnou z družiny a ubyde mi ta šílená hoňka.
Jinak odměny - vím, že Mišku by to motivovalo. Jen teda za "rychlost" bych to moc nedělala, páč pak se může vytratit pečlivost a to je v první třídě obzvlášť škoda. Na druhý straně - jak Mišku by to popohánělo, tak Míra, kdyby se mu nedařilo, tak by to zapích a škola by mu byla... no, samy víte kde....
Takže s odměnama je to těžký.
Nakonec - systém razítek (u Mišky jsou to sluníčka a prasata) a známek (jéé, Miška už má aj první jedničku v žákajdě :oDDD) by měl být dostatečně motivujicí - si teda myslím.
Předchozí