Přidat odpověď
Mě fungovala melodie - rytmus - důrazy, jak když se člověk učí básničku...
Osobně si myslím, že kdo se ve škole dobře učil básničky, dobře se mu učí cokoli zpaměti, byť je to blbina.
A chodit do rytmu toho zvoleného "tématu" - třeba blbý Tluče bubeníček tluče na buben je super... Ale záleží trochu na tom, kolik slabik ta slova většinou mají... Jestli máš cit pro melodii, tak ti nějaká ta písnička nebo básnička, která tomu odpovídá, naskočí do hlavy a pak si to jako když zpívej. U toho třeba i mávat rukama (jako když dirigovat).
Souhlas s předchozím příspěvkem prostě - musí se to spojit s něčím jiným. Já se nachodila kilometrů + natřískala knížkou do rytmu (ne ze vzteku, prostě na každou slabiku ťuknutí).
Jo a říkat to nahlas... Chodit, ťukat, říkat nahlas.
Hodinu a půl v kuse, pak odložit, na půl hodiny usnout a tak furt dokola. Po probuzení zopakovat, co jsem přeříkávala předtím, tak 2x, a pokračovat v učení další kapitoly...
Jó to byly časy...
Předchozí