Přidat odpověď
Dcerce napsala paní učitelka, že je velmi tichá, nejistá a snaží se vše udělat, co nejlépe. Co si z toho mám vzít? Tichá bude a zůstane. Nejistá pravděpodobně taky, já se toho za 30 let trvalé snahy nezbavila, jsem sebepochybovač, a i když se snažím seč můžu, tak to má dcera prostě stejně. Nedozvěděla jsem se nic. Dcera říká, že se hlásí a s učitelkou komunikuje. Proč mi učitelka nenapíše něco k tomu, jestli a jak se dítě zapojuje, vnímá a reaguje? Vím, že se jí na to můžu zeptat a zeptám se na rodičovské schůzce, až bude, ale nebudu řešit každý zápis. Vadí mi, že namísto informací o tom, jak dcera v hodině funguje, se dozvídám něco o její povaze. Jak to slovní ohodnocení v reálu vypadá, prosím, u vás? Je to pro vás "hodnotná" informace, berete si z toho něco? Díky moc.
Předchozí