| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj Lipoo, no jsme zase doma ~:(. Včera večer malá několikrát zvracela, přidal se průjem a bolesti břicha. Byla celá bílá, nic nejedla. Noc klidná, ráno se vzbudila a první co bylo, že ji bolí bříško. Průjem už ale nemá. Lipoo, já to od Kiliho moc nepochopila (už jsem asi vážně natvrdlá), jako že mám zítra na těch odběrech žádat i jeho požadované vyšetření? No, psala jsem paní učitelce mejl, že malou omlouvám, že zvrací a má průjem a ona mi odepsala, že to ve škole řádí, že to mělo i několik dětí od malé ze třídy a že po 2 dnech byli zpět ve škole a že malé drží palce, ať je jí brzy lépe. Já si myslím, že chytla něco v té škole. Jinak léčbu ATB (31 dní) snášela dobře, žádné průjmy neměla, dávala jsem jí probiotika a bylo to dobré.
A jak tvoji kluci?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 0+8= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.