Ahoj, lehce vydeptaná ze září jsem konečně našla čas otevřít tady diskusi. Momentálně jsem znovu zvažovala, jak moc brát Mat. jako AS a hlásit to do světa nebo jako ADHD nebo být prostě na něj náročnější.
Má teď hodně změn ve škole, nový učitel, přecházení do různých učeben, jiné dělení na angličtinu atd. a nestíhá se převlékat nebo něco zapomene- mikiny, penál atd.Navíc řešíme 2 spolužáky a jejich agresivní výpady.Zatím alespoň přestal hrát na flétnu v ZUŠ, i když mě to docela mrzí, už ho to děsně štvalo a vlastně by to bylo protože chceme my ne on - a toho má víc než dost i tak
Tak mě v téhle diskusi překvapilo, jak vám to připadá zásadní - teda vědět diagnózu. Já jsem samozřejmně taky tápala a hledala, ale za prvé neumím tak jasně dát přednost jedné diagnóze - tj. odborník na as najde as, odborník na dětského tyrana najde dětského tyrana...A za druhé a to hlavně - naprosto nemám pocit, že bych se v aple a v SPC něco nového dozvěděla - nebo aspoň něco, co by fungovalo. Nemyslím to zle, teď zrovna jsme v období, kdy bych nějaký návod k použití brala, ale nějak mi připadá, že se v tom plácáme pořád stejně - u nás hlavní problém velmi obtížná motivace k čemukoli mimo oblíbené téma a vlastní momentální nápad, občas kvůli tomu pořádný afekt, dlouhé usínání a hyperaktivní blbnoucí - nezastavitelné okénko.
Můžete mi nějak přiblížit, co konkrétně jste začali dělat jinak? Jsem buď natvrdlá nebo jsem už předtím dělala vše tak dobře, že nebylo co zlepšovat