Lído,
jenže já jsem zjistila, že tady je to bráno jako naprosto normální
. A já jsem vlastně kverulant, který všechno moc řeší
.
Jo a to neřeším to povinné podepisování úkolů....denně se podepisuju asi 15x....ale to mi fakt vadí ze všeho nejmíň....
zerat,
čtení nahlas nepřispívá k porozumění čteného, navíc moje holka čte od první třídy, hltá celé knížky a ví, o čem čte...
Jenže ve třídě jsou děti, které kokatjí nebo nevědí, co čtou, no tak se každodenní čtení napaří všem....za nečtení následuje trest ve formě poznámky, která má vliv na hodnocení chování (napomenutí, třídní důtka, ředitelská....).
A opakuju, ve druhé třídě je to jiné než v páté....mám ještě děti ve třetí a v první a ani v té třetí už nás takhle nebuzerujou a doufám, že už ani nezačnou....tam stačí, že holky čtou, i když by také měly každý den, ale když nečtou, nikdo je za to netrestá...
A fakt ti hodina na úkoly (bez učení se, opakování, procvičování) připadá v pořádku? Po osmi hodinách ve škole? No mně fakt ne
.