Přidat odpověď
Tak ty těžko můžeš vyřešit jejich problém, žejo... Maximálně se můžete domluvit na nějaké společné taktice, což se zdá, že ze strany učitelky asi není na pořadu dne.
Tak má týdně poznámku. Z hlediska vesmíru i blízké budoucnosti je to nevýznamná věc.
Mně fungovala docela dobře u páťáků věc - když jsem měla třicetihlavou třídu se dvěma dětmi s poměrně náročnými specifickými potřebami, čtyřmi dalšími ADHD integrovanými dětmi a bez asistenta- že každý měl ve škole knížku. Libovolnou, oblíbenou, třeba atlas fotbalistů nebo komix a když měl hotovo a jiná práce nebyla, četl si. Fungovalo to dobře, třeba by na to synova učitelka přistoupila, pokud syn rád čte. Může si jako výstup dělat čtenářský deník. Nebo louskat sudoku. Předělávat nástěnku, pečovat o kytky nebo čistit klec třídnímu křečkovi, něco se dá najít vždycky.
Ale pokud už je učitelka zakopaná na pozicích, asi to půjde ztuha nebo vůbec.
Předchozí