| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Žabátko, myslím, že to vidíš dost jednostranně a moc pochopení tady nenajdeš - takový luxus, aby bylo dítě hned po-o doma, má opravdu málokdo a ani já jako dítě jsem ho nezažila, ačkoli lítání venku jsem si užila dost. Já tedy naopak rodičům vytýkám, že jsem na spoustu kroužků nemohla chodit, jen některé sportovní jsem si vynutila, ale třeba hra na nějaký nástroj mi chyběla - jsem jen samouk (flétna, kytara).
U vás nefunguje družina? Většinu kroužků pro dcery mám zařízené ve škole a jsem tomu ráda, že se něco přiučí od šikovných lidí bez rizika cestování - ve družině si je učitelé/vedoucí vyzvednou a zase vrátí.
Družina funguje kromě pátku do 17.30 a tak jsou rodiče, kteří často pracují i déle schopní děti v pohodě vyzvednout (prostřídat se).
Pozitivní na tom je spousta věcí: 1. ve družině musí být tak jako tak, protože nemám nikoho, kdo by je vyzvedávala dřív a ještě se jim celé odpoledne věnoval, tak se naučí zábavnou formou spoustu zajímavých věcí
2. pohybový kroužek - tam je myšleno na komplexní pohybový vývoj dítěte a doma bych toho opravdu nebyla schopná (to opravdu vidím jako prospěšné i v té školce)
3. Naučí se něco, co já je nenaučím (ty toho možná umíš víc ? :-))
4. Rozvíjí se všestranně a později si může vybrat, co jí bude nejvíc bavit

Jediné negativum vidím v tom, když se dítě věnuje sportu tak nějak "závodněji" a má tréninky 3x v týdnu a o víkendech má turnaje a není to jeho vůle, ale vůle rodičů - pak si umím představit, že dítě má hektický a stresující život - to je ale opačný extrém - ten tvůj přístup, mi ale přijde také extrémní - děti mají štěstí, že jsi ochotná se jim tolik věnovat, nevěřím ale, že nahradíš ZUŠ nebo sportovní oddíl ~x~

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6=