Starsi dite chodi do skoly uz par let a se znamkovanim se jeste nesetkalo - zijeme mimo CR. Tak jsme se jednoho dne dali s tatikem do vysvetlovani, co to jako je a co mini kamaradi u babicky kdyz mluvi o znamkach ve skole ;)
Zajimave bylo sledovat ty otazky, od ditete nedotceneho znamkovacim systemem:
- mami, a co s tema znamkama pani ucitelka dela? vzdyt prece vi, co uz kdo umi, tak k cemu potrebuje znamky.
- nebo, proc teda nezavola rodicum, kdyz jim chce rict neco o tech detech? to jim prece muze rict nebo napsat, ne?
Nebo, na nas komentar, zjevne poznacenej letama v znamkovacim skolnim systemu, ze ucitele, rodice i deti navzajem se na zaklade tech znamek srovnavaji mezi sebou, rika: a proooc? proc se srovnavaj? vzdyt kazdy dite je prece jiny! proc se musi srovnavat podle znamek?
No jednoduse, neuspeli jsme. Nedokazali jsme najit jedinej duvod pro existenci znamek, ktery by skolni dite dokazalo akceptovat jako logicky.