Přidat odpověď
U nás to taky od druhého měsíce školy lítalo - i pětky. Na konci školního roku 2 děti z první třídy propadly (a nebyly to hloupé děti, jen prostě jiné, nadané na výtvarku apod.), u dcery ve třídě dostala víc jak polovina třídy z matematiky na vysvědčení dvojku (mně to učitelka vysvětlovala, že to má dcera mezi jedničkou a dvojkou, ale že jí dá dvojku, aby jí motivovala...). Koukala jsem jak blázen. Naštěstí je dcera salámistka a známky si osobně nebere, ale dokážu si představit, jak to nějakému citlivému dítěti může školu úplně zhnusit už v první třídě. Teď ve druhé má z matiky zatím samé jedničky, říkám si jestli té učitelce dojde, že se prostě spletla a že motivovat se má hlavně pozitivně (u takhle malých dětí) a hodnotit jestli to to dítě umí nebo ne, ne jestli se náhodou při písemce, kterou ona považuje za důležitou, nesoustředilo (pak se ukázalo, že dcera měla angínu a bylo jí zle, ale blbá známka z pololetní písemky jí zůstala, proto to najednou měla mezi), ale bojím se, že ne.
Je mi z té školy dost zle, navíc jsem se teď dozvěděla, že když teď dělali premianti z vyšších ročníků zkoušky na nečisto na víceletá gymnázia (šlo fakt jen o premianty se samými jedničkami), tak si nikdo z nich ani neškrt - takže úroveň školy je evidentně dost špatná (ve srovnání s jinými základkami). Mám sto chutí změnit školu, ale to by znamenalo hodinové dojíždění, tak nevím.
Předchozí