Přidat odpověď
Zajímavé téma. Já jsem pro individuální přístup i na vysoké škole. Tedy např. prodloužení termínů na seminární práce, jestliže je studentka matkou, přizpůsobení termínu zkoušky studentce, aby si mohla najít hlídání... a když hlídání nemá, děti mne u zkoušení neruší, pokud vyloženě neotravují a něco si pohlížejí, nebo si hrají. Některé studentky si nosí pytel hraček pro děti a děti někde v koutku něco staví, zatímco studentka třeba konzultuje diplomovou práci.
Studenti (ti bez dětí) se v současné době vymlouvají na ledasco a ledasco jim taky bohužel prochází. Studentky-mámy mají většinou objektivní důvody, proč nestíhají termín, nebo proč musí vzít dítě s sebou na zkoušku. Proč jim to aspoň trochu neulehčit, když to jde?! Chceme je přece něco naučit, měli bychom jim tedy připravit podmínky, ve kterých by to zvládly.
U nás je takových ale zatím menšina, takže mám zkušenost jen s několika z nich.
Předchozí