No neříkám,že čtu všechno,ale silně pochybuju,že by někdo zpochybňoval,že děti s LMR tady budou vždy
.To je zase úplné překroucení argumentů.Jinak argumenty pedagogů,kteří se bojí jak to bude vypadat v praxi chápu,ale možná se tomu dalo předejít tím,že děti,které do zvláštních škol nepatřily by se tam nestrkaly.Takže teď místo přechytralých článků by se spíš pan pedagog mohl obrátit na ministra školství a po něm žádat vytvoření podmínek pro integraci,pokud je problém,že nejsou podmínky,svůj názor si protentokrát ponechám.
A neponechám
.To je prostě apel na rodiče,pozor vaše zdravé,chytré dítě je ohroženo,dělejte něco.Zcela záměrně se každé hyperaktivní dítko staví jako nezvládnutelné,autista je rovnou malá příšera,která v nejlepším případě mastrubuje do květináče,v horším bude po třídě lítat s nožem,Romské děti,to sice chceme ať jsou jako my,ale učit se společně,to vůbec ať se to naučí kde chtějí,hlavně co nejdál.Když si vzpomenu na akci "lékařů děkujeme odcházíme"někdo to přijal,někomu vadilo být rukojmí doktorů,ale bylo to jasné.Tady jste rukojmí pedagogů,manipulují s vámi a mají vás přesně tam,kde chtějí.Pak už můžou sehrát ty tolerantní,protože jim to nevadí,ale ti rodiče,že?
Nedopočítám kolikrát jsem to už viděla,já tady totiž nepíšu jen o svém synovi,každý druhý z jeho spolužáků,má podobný příběh.Nevím,kdy už přestanete strkat hlavu do písku.Říkáte,že pro integraci nejsou podmínky,ale nevoláte po podmínkách,brojíte proti integraci,proč?