Ivo,tak já jsem nechtěla říct,že by měli učit lidé bez vzdělání,to ne,ale tenhle pohled na integraci s vzděláním podle mě nesouvisí.I učitelka speciální pedagogikou nedotčená,pokud bude mít ve třídě žáka s dg,je schopná info dohledat a praktické věci se naučit,právě z praxe,pokud chce.Speciální pedagog(pozor některý,právě ten,který ten vztah nemá)chce to co se naučil aplikovat na praxi a nepříjme pokud je praxe jiná,nezmění názor a bude hledat chybu všude,jen ne v sobě,protože on na to má školu.Ale to nemluvím o všech,ať se někdo neurazí,protože znám spoustu speciálních pedagogů,kteří jsou špičkoví,hlavně teda u nás na škole,nevím nakolik s tím souvisí fakt,že větina má postižené dítě,ale řekla bych,že jo,protože oni poznávají na vlastní kůži rozdíly mezi praxí a teorii.Jedna vychovatelka si nedávno dodělávala specku,sama má těžce postiženého syna a jednou jsme si povídaly o škole,protože ona ví,že taky studuju a sama mi řekla,že kolikrát se musí učit věci,které nejsou pravda,u zkoušky to odříká,aby to dala,ale myslí si svoje.