To by mě asi napadlo jako první...
Prostě projevit zájem, zeptat se na výuku, na metodu kterou používá, proč to dělá právě takhle, výjádřit případně i obavy, zda to děti neodrazuje... atd. Vždyť je to normální, že se rodič zajímá o aktivity svého dítěte a pokrok v nich. Učitel by Ti k tomu měl něco říct, vysvětlit, pokud tu metodu dělá vědomě tak, jak ji dělá. My tady to asi nevyřešíme...
To dýchání důležité je, to dávám panu učiteli za pravdu - ale dá se to dělat hravě a takovým způsobbem, aby děti zažily už i na začátku výuky nějaký ten úspěch...
Nás mladší (5 let) začal chodit na kurz flétny ve školce asi před měsícem, dýchání tam cvičí taky, ale učili se hned i první tón, teď už druhý, třetí... Foukat v rytmu, mít správný "nátisk" (jakoby říkat při začátku tónu "dý, dý"...) atd. Pak už jednoduché písničky... Ta učebnice se jmenuje něco jako "Hrátky s flétnou", teď nevím přesně - taky mají noty jména, tak tu někdo píše...
Starší se podle ní učil tehdy taky, teď s flétnou pokračuje v hudební škole (koná se to ve škole/družině) a hraje už mnohem těžší věci, z jiné učebnice.
Sama hraju také na flétnu (i na jiné nástroje) a myslím že je nejlepší hrát i doma, zkoušet nové písničky, třeba později i dvojhlasně a tak (např. na Vánoce)
, mělo by to děti bavit, vždyť o tom ta muzika je - společný hezký zážitek!