Přidat odpověď
Stepanko, omyl, timhle to rozhodne nenacvicis, timhle u spousty zaku vyvolas a zafixujes pozdeji tezko odstranitelne numericke chyby. Ja taky dodneska v casovym tlaku pisu že 2+3 je 6 a pricitam to prave temhle hratkam na rychlost zpameti na zakladce. Protoze ta nutnost se rychle a ve stresu rozhodnout v okamziku, kdy prvnak nema v hlave pevne zafixovany spravny kombinace vede k tomu, ze placne to podobny a utkvi mu to.
Zakladni pocty se naucis akorat opakovanim, opakovanim a opakovanim stovek a tisicu prikladu. Ale ne v rychlosti, ale tak, aby ti to v hlave utkvelo spravne (jestli pomoci rytmizace u deti se zvukovou pameti nebo pomoci obrazku u deti s obrazovou pameti je jedno). Ve spechu je naucis akorat chyby.
Jak rikam, prace kvapna, malo platna.
Předchozí