Přidat odpověď
Zlutasku prave, nikdo za mnou nestoji se stopkama.
Ja samozrejme pri studiu taky spoustu materialu jenom prolitnu a pak se rozhodnu, jestli je ma smysl cist dal a pouzit, ale nedelam ze svyho prolitnuti zadny vystupy v podobe nalezenych informaci, protoze to bych si taky mohla pekne nabehnout na vidle, ten text, pokud ho mam dal pouzit je treba precist pomalu, podrobne a zamyslet se nad nim.
A podle rachomejtlina popisu zaci uz z toho jejiho selektivniho cteni vydavaji konecny vystupy.
Tady se po dceri chce opak - hleda PRESNE a SPRAVNE informace, resp. souvislosti v textu (treba urcitou casovou posloupnost v deji). Tudiz nestaci ho prolitnout, protoze presne tim prolitnutim a selektivnim ctenim ji napadne jako prvni to nespravne reseni, ktere je ovsem nejvic viditelne a zdanlive to prave, ale musi si text precist poradne slovo od slova, aby nasla tu hledanou souvislost.
Předchozí