to nevysvětlíš, prostě jsou zastánci a odpůrci. Já se tu pořád dohaduji jestli je rychlost důležitá nebo není a za mě prostě je. Je fajn vědět,že 5+5 je 10,ale když to někdo bude počítat dvě minuty tak je to prostě horší... A 5+5 je jen příklad - až přijdou na řadu logaritmy a já nevím co tak se rychlá násobilka shodne
A umět pracovat rychle a přitom přesně v časovém presu je prostě k nezaplacení.
Nelíbilo by se mi to jen v případě kdyby to učitelka dělala denně na známky. Jako soutěž a zdroj cvičení to uznávám.
Ta rychlost v plnění úkolů - matematických,jazykových a pod. je prostě v budoucnu důležitá.
Však si někdo běžte udělat testy na Masarykovu univerzitu v Brně - ve velkém časovém presu si musíte poradit s analýzou složitého textu, s početními úkoly, s logickými úkoly .... A ten kdo je umí rychle a správně udělat ten má šanci,ten kdo se plácá s jedním příkladem 3 minuty je v háji a v životě se na tu školu nedostane.