Přidat odpověď
já myslím,že o koze a o voze to není, jak už jsem psala nahoře - pokud se jedná o jednoduché počty do 10 tak už se předpokládá,že děti je umí spočítat správně a chyby nedělají - takže cvičí ke správnosti ještě rychlost. Kdyby se děti učili počítat 1+1 rovnou rychlostním cvičením pak je to jistě špatně - ale to se snad neděje ne? Takže tady navazuje na dovednost - umím spočítat správně - dovednost umím to spočítat správně a rychle a až budou počítat složité příklady přidá se k tomu dovednost - umím to spočítat správně,rychle a zjednodušeně... Nikdo si snad v 9. třídě nerozepisuje rovnice do detailů,ale také je už zkracuje v hlavě
Tak když se děti naučí násobilku 3 a umí ji tak proč ji necvičit dál na rychlost...
Já myslím,že tu prostě jen spekulujeme,protože nejsme ani dotyčná učitelka ani nejsme žáci a ani jsme u toho nebyly. Takže už nekomentuju konkrétní případ,ale obecně to,že nevidím žádnou tragédii v tom,když někdo ve svých hodinách praktikuje tuto soutěž.
Předchozí