Přidat odpověď
Majitelem domény jste Vy, pokud máte hesla atd. Pokud ne, tak to po firmě můžete vyžadovat (pokud nemáte něco jiného ve smlouvě - někteří ajťáci bývají vypečení) - ale doména není obsah. Takže pokud se nebojíte přejít na jinou doménu (dnes jde spíš o to, se zařadit co nejlépe do googlu, nikoliv jakou máte doménu ) - každý si třeba doménu nepamatuje, ale může si Vás snadno vygooglit), tak si můžete obsah udělat na webnode docela podobný. Jinak jsou možné i e-stranky, ale tam je méně věcí, a některé věci se musí platit. U jiných free editorů web stránek je zas problém, že to není propojeno se serverem atd. jsou tam menší objemy fotogalerií atd.
Jinak s tou profesinalitou - mnoho firem na webnode je v pohodě a nikdo to neřeší. Hlavně pokud osloví zákazníky a přitom nepřijdou na buben. Je to věc vkusu. Asi pokud podnikáte např. v modelingu, návrzích interiéru, tak by to možná chtělo nějaké originální stránky, ale když nejde v první řadě o podnikání v dizajnu, tak bych se těch free webů nebála.
Předchozí