Přidat odpověď
ANO
prostřední syn hudební sluch nemá, nepoznal před nástupem do školy vyšší tón od hlubšího, nezazpíval absolutně nic, nemá na to ani hlas (dost bručí i při mluvení), má problém s motorikou (hrubou i jemnou), s koordinací - ale od 5 let mluvil oi tom, že chce hrát na housle. Netuším, kde k tomu přišel, ale prostě chtěl. Zavedla jsem ho za učitelkou, domluvili se, že rok počkají, za rok si sám vzpomněl (pamatoval si, že po narozeninách), zašli jsme tam zase, do 6 let chodí hrát na housle, s tím, že talent sice nemá, ale tak ohromně chce a snaží se a i když někdy nemá čas cvičit, nebo se mu nechce, já i učiteka víme, že to zase přejde a že on chce aspoň něco umět a snaží se ohromně.
zatím jede prý podle osnov,což nechápu :))
hraje třetí rok, takže kdyby ho to chtělo omrzet, už mělo kdy
na druhou stranu kamarádky dcera, stejně stará, má hudební sluch, zpívá, pohybově nadaná, s motorikou problém nemná, ale vydržela půl roku, nechtěla.
tak co je lepší? dát do zušky děcko s talentem, který s tím pak švihne a bere to jako újmu a nebo děcko bez talentu, který chce a vydrží víc?
Předchozí