Přidat odpověď
Hudební sluch mají víc nebo míň všechny děti. Některé děti, ale je jich doopravdy malinko, nemají rytmické cítění. U těch je asi výuka na nástroji diskuabilní věc, i tak bych ale nebránila, pokud by dítě o hraní vyloženě stálo.
V hudebce se děti většinou přezkušují a vezmou/nevezmou podle toho, co to je za hudebku, kolik mají dětí atd.
Hudební nauka, když je dobře vedená, je přínos pro každého.
Dítě bych do hudebky dala, pokud chodit chce, na flétničku ideálně. Minimální investice, do budoucna všechny možnosti otevřeny. Pokud by na tom byl intonačně v budoucnosti skutečně hůř, ale jinak šikovný, může jít na klavír, na bicí.
Pokud se mu sluch rozvine, což se rozvine, pokud bude dobře vedený jiným sluchařem, může zůstat u dechařiny, když ho bude bavit.
Někde lákají děti na akordeon, to si dobře rozmyslete, nemusí to být vůbec špatné, ale je to velmi hlučný a těžký nástroj s hodně omezenou možností uplatnění.
Nevolila bych smyčce. Zvlášť ne housličky.
Předchozí