Jo, jo, těch, co nemají smysl pro rytmus je děsně málo, podobně jako těch, co mají absolutní sluch. Jen v naší rodině se ze tří dětí museli narodit takoví exoti dva
. Já ani bratr nejsme schopní vytleskávat do rytmu, tancovat, zopakovat nápěv.....nese to s sebou i další problémy....přitom jede náš děda hrál na několik nástrojů, učil hru na housle, skládal hudbu (převážně teda dechovku)....
Jo a se zpěvem to moc nesouvisí, prý zpívám dobře, když vedle mě zpívá někdo jiný správně. Nedokážu to posoudit ani ovlivnit. Vím jen, že v případě vícehlasů nemám šanci a můj zpěv se nedá poslouchat
. Můj bratr zpívat neumí vůbec...
Výuka hudby v ZUŠ mě natolik znechutila, že jsem odtud děti vzala. Pro mě bylo podstatnější, že je hudba baví. Ano, je mi líto, že přicházejí o tu nauku a kvalitní vedení, ale způsob výuky byl pro mě (i pro ně) nepřijatelný....Takže se učí tak porůznu, žádná extra třída to není, ale zůstalo jim něco, co už jim snad nikdo nevezme, a to je láska k hudbě a k hraní samotnému...