Koupila jsem si v krámě na spodní a noční prádlo 4 věci. U jedné z nich jsem doma zjistila, že mi není.
Tak jsem dnes šla do obchodu s tím, že ji vyměním, ne nutně za větší velikost (chápu, že už ji mít třeba nebudou), ale za cokoliv jiného.
Na pokladně cedule jako hrom "Zlevněné zboží nevyměňujeme". Tak jsem se ptala, jak to je a prodavačky mi to potvrdily a trvaly na svém. Když jsem se ptala na důvod tohoto nařízení, tak jen opakovaly jako gramofon, že "je na tom 50% sleva". Na účtence mám také, že vyměňují nepoškozené atd... a nezlevněné zboží. Argumentovaly tím, že jsem si toho měla holt všimnout.
Můžu si říct, že to je moje blbost, ale ze strany jejich vedení (ty prodavačky dělají jen, co se jim nařídí), je to podle mě šlápnutí vedle. Nikde jinde se mi toto nestalo, naopak teď po svátcích jsem vyměňovala několik věcí. Dámy mi pořád opakovaly, že s tím nic nenadělají, tak jsem jim říkala, ať jsou alespoň tak laskavé a šéfům sdělí, že zákaznice byla velmi nespokojená a příště si rozmyslí, zda raději nezavítat do krámu naproti, kde mají obdobný sortiment.
A teď dotaz - chápete někdo tuto obchodní politiku? A není nějaká šance se domoci výměny?
Prosím, nepište mi, že jsem si to měla zkusit nebo všimnout si cedule, to vím taky