Přidat odpověď
Pawllo, jednoduše, ostatně, ono toho kopání nebude třeba zdaleka tolik, jak by se mohlo jevit.
Synek má opravdu na ZŠ dost specifický přístup k učení - neochotu k paměťovému učení vykompenzuje zpracováním referátu, což ho baví a je schopen uznat i existenci něčeho tak odporného, jako je chemie, nebo fyzika. Pravda, vzorec mu do hlavy nacpu tak na jeden den, max. týden.
Český jazyk miluje výhradně, když píše sloh a to ještě úvahu, zpracuje hravě čtyři strany A4.
V záloze mám jednu soukromou školu, placenou, pochopitelně, kde nemají sešity, ale používají výhradně noťas, který je dokonce součástí školného - kdyby bylo nejhůř. Jakmile má k ruce informace v nepřeberném množství, dokáže věci neuvěřitelné. Zřejmě jen učitel ze ZŠ není tím ideálním zdrojem informací.
Předchozí