Dobrý večer,
máte někdo zkušenost se zrušením objednávky z e shopu? Před více než dvěma měsíci jsem si objednala dětskou postýlku - dodací lhůta 5 dní, dosud mi zásilka nebyla dodána, když e shop kontaktuju, vždycky slíbí, že už zboží posílají - jednou napíší, že hned druhý den (pak se 3 týdny nic neděje), naposled mi tvrdili, že jim to "teprve" dojde do skladu, ale v úterý už to pošlou (myšleno minulé úterý
), už mi teda došla trpělivost, chci tu objednávku stornovat - taky bych se ráda postýlky dočkala předtím, než porodím
a nevím, jestli stačí, že jim pošlu poslední mail, že vzhledem k tomu, že přes opakované ujišťování dosud nebyla zásilka dodána, ruším svoji objednávku a bude to takto stačit (nemůžu najít nějaký paragraf, který bych tam uvedla a v obchodních podmínkách mají řešenou pouze reklamaci při závadě na dodaném zboží).
Nic jsem neplatila, jde mi hlavně o to, aby mi najednou za půl roku nedošel jejich balík a nechtěli po mně peníze
.