Ahoj,
hlásím, že Kubu dneska zapsali a v pátek nám oznámí, že bude přijat.
Měli to udělané moc pěkně. Ve třídě byly 4 stolečky, u každého jedna osmačka / deváťačka (odhaduju) převlečená za Šmoulu a paní učitelka s Kubou za ruku chodila od stolu ke stolu a "Šmoulové" dávali dětem úkoly - spočítat ovoce a nakreslit tolik puntíků, kolik ovoce tam bylo, poznat to ovoce (Kuba nepoznal ananas), pak poznat barvy, poskládat rozstříhaný obrázek, něco vybarvit, nakreslit, zarecitovat básničku. V další místnosti byla se Šmoulou další paní učitelka. Nechali Kubu vybrat nějaký nástroj (bubínky, bouchátka, cinkátka.....) a písničku. Paní učitelka ji zahrála a všichni společně zpívali. Pak poznával na obrázcích hudební nástroje, hledal, kde jsou dva stejné. No a v poslední místnosti prolezl "opičí dráhu" a přeskákal panáka. Dostal na závěr medaili a balíček (pexeso, tužka, voskovky, omalovánky, rozvrh hodin). Pak jsme šli vyplnit papíry. Tam se učitelka Kuby ptala, jestli má doma sourozence, brátříčka nebo sestřičku. Odpověděl "NEVÍM"
Pak jsme podiskutovali s ředitelkou. Prý jestli jsme uvažovali o odkladu. Řekla jsem, že ne, pokud ho s jeho mluvením vezmou, budu ráda. Paní ředitelka mě potěšila, když řekla, že moc pro odklady není, hlavně prý u kluků. To jsem slyšela opravdu prvně. Ale chápu její argument - v 15 letech se ti Kluci pak ve škole nudí, už by chtěli být jinde a musejí ještě rok dodělat základku. Ono asi je míň práce (a taky snazší) s prvňákem, který je maličko pozadu (a vděčný za péči) než s otráveným deváťákem, pro kterého jsou všichni "úplně blbí".