tragiko, vůbec ne. Můj syn neche vybarvovat a když je mu fuk jak, nůžky nechce ani vidět, dokreslovat obrázky už vůbec, malování podle předlohy - to bych ho musela zvázat
. Je mu teď v únoru 6. Malovat začal v 5,5 (sám dobrovolně) do té doby nechtěl vůbec, teď si sem tam sám od sebe k tomu sedne. Psycholožka navrhla kvůli grafomotorice odklad, já jsem zase kvůli všemu ostatnímu ( jednoduše si myslím, že už do školy patří - že ve všech ostatních oblastech na to má)- proti odkladu. začali jsme chodit na grafomotoriku, kupuji různé sešity a vypracováváme úkoly, hráme různé hry na prosvičování.... ale především jsem byla ve škole, řekla o tomto problému a dozvěděla se, což mi přijde zajímaví, že to prostě některé děti tak mají, od první třídy zkoušejí psaní, když jim to nejde, nechají dítě psát tiskacím ( to synka baví - rád píše tiskací písmena), komu nejde ani to - používá notebook. Když si vezmu, když syn jednou skončí školu, bude psané písmo potřebovat jenom, aby se podepsal, a to ještě kdoví jestli - tak mně osobně se to podstatné nezdá, když ve všech ostatních oblastech zralý je. A do začátku školního roku ještě hodně času , děti dokážou udělat velké pokroky.
Nevím, jestli jsem pomohla, ale u nás je tento problém možná ještě trošku horší