Přidat odpověď
U nás to bylo naopak, syna mi paní učitelka doporučovalo do 1. třídy s jistotu, když už ne on, tak kdo :) Ale já kvůli vícečetné logopedické vadě plus sociální nezralosti váhala. U zápisu také vše v pohodě, dostal pochvalu, jak umí na interaktivní tabuli :) nakonec šel do přípravné třídy, ve školce už jsem nechtěla aby zůstával. Tam se především seznámil s prostředím školy, naučil se lépe zvládat "nové" situace v prostředí třídy a v jejím průběhu mi pak i paní učitelka potvrdila můj dojem, že to bylo dobře, nejen kvůli logopedii, ale právě to vyrovnání s novými situacemi (např. přijde supl do hodiny a on se rozplakal a nebyl schopen pracovat), tlak na výkon ve skupině, prožívání neúspěchu atp. to vše mu dělalo problémy. Mezitím se zlepšilo i to mluvení. Poradna nám tehdy odklad mimochodem též potvrdila. Ale chci tím říci, dejte především na svůj dojem, ostatní informace berte jako názory, zkuste se přeptat i např. jiné paní učitelky ve školce.
Předchozí