| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Bonparo,
jestli to u vás doma funguje tak, jak popisuješ, tak bych do toho, pokud nechceš riskovat manželství, nešla. U nás to bylo obdobně, manžel dokonce prohlásil, že jestli začnu studovat, tak se rozvede. To jsme se hodně pohádali a vypadalo to, že půjdeme od sebe (po cca 14 letech, vdávala jsem v 19., dvě děti - tehdy 11 a 3).
Nyní je to tam, že jsem v září udělala bakalářské státnice s červenými diplomem, manžel prohlásil, že ho ani nechce vidět, protože ho to nezajímá. Na promoci jsem ani nešla, protože on by tam se mnou nešel.
Nyní je to tak, že jsem na magisterském, manželovi jsem pouze nahlásila termíny výuky, aby věděl, kdy se postarat o děti.
Takže já "si" už čtvrtým rokem studuju, on mi školu toleruje a ve dnech výuky se postará o děti. Večer kolem půlnoci pak pro mě přijede k vlaku autem, abych nemusela jít cca 2 km lesem domů. Toť vše, o škole se bavíme jen v případě, že se změní dny výuky nebo jsou nemocné děti a je potřeba hledat nějaké hlídání.
Kolegové v práci a kamarádky vědí o mé škole, spolužácích a problémech se studiem mnohem víc než on.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+1+1= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde