Hani,právě. já na ní také nechávám její tempo,protože vím,že je prostě v něčem pomalejší a musí přijít jen její čas a dožene to v pohodě. prostě nám to jen dýl trvá
. logopedka na nás zatím nijak netlačí,tak snad to bude v pohodě. ona nebrala to dřívější nar. ani po tom druhém roce. vím,že jsou mezi dětmi rozdíly velké,to je jasné,ale my jsme zkrátka pozadu fakt od začátku o hodně ve všem a měla vše napsané od psycholožky atd.
Spousta nedonošeňátek měla vyrovnané vše už i po roce,my fakt až těsně před tím třetím rokem tak nějak začali dohánět trochu vrstevníky.
Andrejka je prostě taková,že co jí nebaví a dělat nechce,tak ji nikdo ničím nepřinutí. musí k tomu dojít sama od sebe-tak to má ve všem.
paměť má také dobrou,ale proč by měla říkat básničky,když to po ní někdo chce? jediná činnost,kterou má ráda je prohlížení knížek a to od malička. sama si i sedne a vypráví si,co tam je.ale dělat něco na povel,to fakt ne. ani když je to formou hry,tak nechce.
nějaké hraní si s něčím fakt nehrozí a asi k tomu už ani nedojde. max. vozit plyš. králíky v kočárku. jinak jen řádit na kole,motorce a tak
.
největší problém teď poslední rok je jídlo a pití-to je hrůza. nejedla by klidně celý den,to samé s pitím,je to hrůza
.donutit ji do pití,to je umění. jednou si cucne a je napitá.docela mám hrůzu,co ve školce.nevěřím v to,že ji kolektiv strhne s sebou,to fakt ne.kde jsou ty časy,když byla malinká,co toho snědla! ach jo
.